Gröna gränd 4:s första fisinlägg

Hej alla mina fisvänner!
Nu ska jag äntligen göra mitt första inlägg. så vad är det för fissaker som har hänt idag?
Jag har varit och fikat med mina två vänner Annie & Sanna på Tuttis konfetti! Det var en supergod fikabuffe som vi åt! Det bjöds på hembakade scones med alla sorters marmelader till, ost, mackor med laxröror, kakor, chokladbollar mmmmmmmmmumms!!Hur gott som helst verkligen!! Har aldrig varit där förut, men nu har jag hittat mitt nya fikaställe!!

 

Nu ska jag laga lite fismat till mina småpojkar. Dom har ju inte ätit på hela eftermiddagen då inte jag har varit här och skött om dom. Så nu måste de ha i sig lite mat nu innan dom ska iväg och sparka boll, tror att det blir pasta och kassler med lite sås. vanlig fismat helt enkelt:) kanske lite sallad också!

//........................fis<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en underbar helg! :)

2010-03-26 @ 18:33:22
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: fis

fiiiiiiiiis

2010-03-29 @ 12:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0